در ادامه فعالیت های اجتماعی مجتمع پلاستیک طبرستان، این بار با همکاری خیریه سادات اخوی تعدادی مخزن آب آشامیدنی به روستای چاه شور، از توابع زاهدان اهدا شد.

مسئله کم‌آبی در ایران به سال‌های اخیر برنمی‌گردد بلکه تاریخچه طولانی دارد. کشور ایران در منطقه‌ای گرم و خشک واقع شده و همیشه با کمبود آب مواجه بوده است اما با مدیریت و توزیع عادلانه آب در سطح کشور می‌توان تا حد زیادی مشکل کمبود آب را کنترل کرد. امروزه به لطف شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جمعی خبر مشکلات شهرها و روستاهای مختلف ایران با سرعت بیشتری به گوش سازمان‌ها و شهرنشینان می‌رسد. این موضوع از جهتی دردناک است و از جهتی دیگر می‌تواند مفید باشد زیرا سبب می‌شود تا کسانی که کاری از دستشان برمی‌آید قدمی در این جهت بردارند و به سهم خودشان گره‌ای هر چند کوچک از مشکلات مردم باز کنند.

یک دست صدا ندارد

آب از ابتدایی‌ترین نیازهای انسان است و بدون آن حیات معنایی ندارد. روستاهای بسیاری در سطح ایران هستند که در تمام فصول سال مشکل آب آشامیدنی دارند و شرایط در فصل تابستان برایشان سخت‌تر می‌شود. روستای چاه‌ شور یکی از روستاهای واقع در استان سیستان و بلوچستان است که با مشکل کم‌آبی و مشکل دسترسی آسان به آب دست‌وپنجه نرم می‌کند. در ادامه فعالیت‌های اجتماعی مجتمع پلاستیک طبرستان، این بار با همکاری خیریه سادات اخوی تعدادی مخزن آب آشامیدنی به روستای چاه شور، از توابع زاهدان اهدا شد. استفاده از این مخازن دسترسی به آب را برای ساکنان روستا آسان‌تر می‌کند و دیگر به‌جای نگهداری از آب در ظرف‌های سر باز که احتمال آلودگی آن بالاست، می‌توانند از مخازن مخصوص نگهداری آب آشامیدنی همانند مخزن افقی، مخزن انبساط و... استفاده کنند. قیمت منبع آب هر چقدر هم که باشد باید همت کرد تا ایران را آباد کنیم.

کمپین ایران سیراب

مجتمع پلاستیک طبرستان به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده مخازن پلی‌اتیلن در ایران است و از ابتدای تأسیس خود سعی داشته است تا علاوه بر تمرکز بر روی تولید کالای باکیفیت، در فعالیت‌های اجتماعی و کمک‌رسانی‌های مختلف سهمی داشته باشد. کمپین «ایران سیراب» نیز با هدف ایجاد شرایط دسترسی آسان به آب آشامیدنی راه‌اندازی شده است و تا رسیدن به ایرانی سیراب ادامه خواهد داشت.