مجتمع پلاستیک طبرستان بزرگ‌ترین تولید کنندۀ مخازن پلی‌اتیلن به روش روتومولدینگ در ایران است. این شرکت با بیش از 25 سال سابقه در زمینۀ تولید مخازن و محصولات پلی‌اتیلنی، به عنوان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان مخازن پلی اتیلن در کشور شناخته می‌شود.

چشم‌انداز اصلی مجتمع پلاستیک طبرستان، تولید مخازن پلی‌اتیلن باکیفیت و بادوام بالا است و در طول تمامی این سال‌ها سعی کرده است این هدف را به بهترین شکل محقق کند. همچنین، مجتمع پلاستیک طبرستان به دنبال توسعه و بهبود مستمر فرآیندهای تولید و کنترل کیفیت است تا بتواند با اطمینان کامل محصولاتی با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه دهد.

از جمله دستاوردهای مجتمع پلاستیک طبرستان، دریافت افتخارات متعدد در زمینۀ کیفیت محصولات خود بوده است، از این افتخارات می‌توان به دریافت عنوان واحد نمونه صنعتی در سال‌های 1386، 1389، 1391، 1392، دریافت لوح خادم صنعت در سال 1390، دریافت لوح کارفرمای برتر از سازمان تامین اجتماعی در سال 1390، و دریافت لوح پیشکسوت نمونه صنعتی استان مازندران در سال 1392 اشاره کرد. این افتخارات نشان از تلاش سازمان برای بهبود مستمر کیفیت محصولات و رضایت مشتریان است.

علاوه بر تولید محصولات با کیفیتی همچون مخازن عمودی، مخازن افقی و مخزن انبساط، مجتمع پلاستیک طبرستان در زمینۀ تولید بشکه‌های بسته‌بندی، استخرها، وان‌ها، مخازن سپتیک و محصولات پلی‌اتیلن دکوراتیو نیز بسیار موفق عمل کرده است. با در نظر گرفتن تمام این موارد، این سوال پیش خواهد آمد:

چرا ریبرندینگ؟ چطور ممکن است مجموعه‌ای که مدت‌های مدیدی با اسم و رسم و ظاهر به خصوصی شناخته شده، حاضر شود ریسک ریبرندینگ را به جان بخرد و تغییری اساسی ایجاد کند؟

در فایل زیر، سعی بر این بوده که جنبه‌های متعدد ریبرندینگ مجتمع پلاستیک طبرستان را مورد بررسی قرار دهیم، چالش‌هایی که بر سر راه ما بوده است را ذکر کنیم و اهداف آن را روشن کنیم.

ریبرندینگ مجتمع پلاستیک طبرستان